Hulladék átvétel feltételei

Közület/Céges fémhulladék leadás alapvető feltételei:

  • Kereskedelmi keretszerződés/ Ügyletenként Írásbeli megállapodás szükséges
  • Szállítólevél (Szabályosan kitöltötve)
    • Értékesítő cég neve, címe, adószáma
    • Vevő cég neve, címe, adószáma
    • Fémhulladékot szállító jármű típusa és rendszáma
    • Szállított anyagok megnevezése (ha több, akkor fajtánként)
    • Fémhulladék vámtarifaszáma, HAK kód
    • Dátum, bélyegző, aláírás
    • Szükséges az eladónak KÜJ- KTJ szám is, amennyiben a        törvényben meghatározott mennyiséget meghaladja a leadott mennyiség az adott évre vonatkozóan
    • Amennyiben az átadó a cég képviseletére nem jogosult, abban az esetben céges meghatalmazás szükséges részére
    • Ha mindkét fél rendelkezik fémkereskedelmi engedéllyel, abban az esetben anyagkísérő okmány kitöltése szükséges

 

A fentiekben leírtak hiányában nem tudunk fémhulladékot átvenni!

Fémhulladékot minden magyarországi adószámmal rendelkező természetes személy és/vagy jogi személy, az arra jogosult fémkereskedelmi engedéllyel rendelkező cégnek értékesíthet csak.

Magánszemélyek fémhulladék leadásának alapvető feltételei: